لباس کار یکسره

لباس كار يكسره

لباس کار باید راحت و با کیفیت باشد و شما از پوشیدن آن احساس امنیت کنید اگر قرار باشد لباس کاری را انتخاب کنید؛ باید در نظر بگیرید که در مدت طولانی قرار است؛ آن را بپوشید. لباس کار یکسره از جمله لباس‌های محافظتی است که در برابر خطرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله می‌خواهیم به لباس کار یکسره، قیمت لباس کار و ویژگی‌های آن بپردازیم.

خرید لباس کار یکسره مناسب

لباس کار انواع مختلفی دارد و هرکدام کاربرد متفاوتی نیز دارد. برای خرید لباس کار مناسب شما باید فاکتورهایی را رعایت کنید و فقط به ظاهر لباس دقت نکنید. لباس کار دارای انواع ایرانی و خارجی است؛ هر کدام قیمت متفاوتی نیز دارد. استفاده از کفش کار و لباس کار مناسب حداقل تجهیزات ایمنی مورد نیاز است. لباس کار به دو دسته تقسیم می‌شود، لباس کار یکسره و لباس کار دو تیکه، در این مقاله به لباس کار یکسره می پردازیم.

انواع لباس کار

لباس‌های کار بر اساس نوع حرفه‌ای که در آن فعالیت دارید؛ متفاوت است و هر کدام باید استانداردهای خاصی را رعایت کند. انواع لباس کار عبارت اند از:

  • لباس کارگری.
  • لباس کار مهندسی.
  • لباس کار جوشکاری.
  • لباس کار مکانیکی.
  • لباس کار صنعتی.
  • لباس کار خلبانی.
  • لباس کار تبلیغاتی.

انواع لباس کار یکسره

ویژگی ‌های لباس کار یکسره

لباس کار یکسره برای مشاغلی که در آن حفاظت از کل بدن اهمیت دارد؛ استفاده می‌شود. مشاغلی نظیر خلبانی، جوشکاری، مکانیکی و… از لباس کار یکسره استفاده می‌کنند. لباس کار یکسره از نظر پوشش نیز بسیار راحت است و شما می‌توانید به مدت طولانی آن استفاده کنید.

برای خرید لباس کار یکسره به شما پیشنهاد می‌کنیم، یک سایز بزرگتر از سایز خودتان خریداری کنید اگر لباس کاری شما تنگ باشد؛ کار کردن برایتان دشوار می‌شود. خیلی از افراد فکر می‌کنند؛ به مرور زمان این لباس‌ها جا باز می‌کنند، در صورتی که معمولا برای دوخت لباس کار یکسره از پارچه کجراه استفاده می‌کنند و این پارچه اصلا حالت کششی ندارد.

حتما توجه کنید که نوع پارچه‌ی دوخته شده لباس کار از نوع کجراه باشد؛ زیرا بسیاری از افراد از این راه کلاهبرداری می‌کنند. بنابراین برای خرید لباس کار مناسب حتما از فروشگاه معتبر اقدام کنید.

هنگام زمستان شما می‌توانید لباس گرم خود را زیر این لباس تن کنید اما باز هم گوشزد می‌کنیم هنگام خرید لباس کار باید یک سایز بزرگتر از سایز خودتان خریداری کنید.

مشخصات فنی مناسب لباس کار یکسره

جنسیت فرد: لباس کار هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب می‌باشد.

نوع پارچه استفاده شده: معمولا پارچه‌ی لباس کار یکسره از جنس کتان، کجراه و … می‌باشد.

عرق گیر: لباس کار، دارای دوخت یک تکه است و امکان دوخت توری عرق گیر وجود ندارد.

نوع دوخت لباس: لباس کار  باید دارای دوخت سه سوزنه باشد که در مقابل پارگی و کشش با دوام باشد.

انواع لباس کار یکسره

هزینه لباس کار 

هزینه لباس کار یکسره از 100 هزار تومان تا 300 هزار تومان می باشد البته قیمت این نوع لباس به فاکتورهای مختلفی از جمله نوع پارچه، نوع دوخت، سایز فرد و تولیدی لباس کار بستگی دارد. لباس‌های کار یکسره به جیب های زیادی برای قرار دادن اشیا و ابزار کار نیاز دارد.

خرید اینترنتی لباس کار 

امروزه در دنیای وب خرید اینترنتی و سایت‌های فروشگاهی افزایش یافته است و شما باید برای خرید اینترنتی بسیار دقت کنید تا سرتان کلاه نرود اگر هزینه اضافی کنید یا لباس بی کیفیت تحویل بگیرید؛ دیگر کاری از دستتان بر نمی آید.

کلام آخر

برای خرید لباس کار مناسب شما می‌توانید به سایت هیوا تجارت امید مراجعه کنید و با خیال راحت لباس خود را هم به صورت تکی و عمده خریداری کنید. در هنگام خرید لباس کار خود به نیاز خود توجه داشته باشید، چون لباس کار انواع مختلفی نیز دارد که هر کدام از آن‌ها کاربرد متفاوتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست