دستکش ایمنی ضد برش

دستکش ایمنی ضد برش

کار با آهن‌آلات مختلف و همچنین لوازم برش فلزات و یا چوب‌ها، یکی از سخت‌ترین کارهای موجود است. در همین راستا وجود یک دستکش ایمنی ضد برش در لباس کار بسیار اهمیت پیدا می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم به عوامل مختلفی که در انتخاب و تهیه یک دستکش ایمنی با قابلیت qد برش تاثیرگذار هستند، بپردازیم تا به شما در انتخاب دستکش ایمنی مورد نظر کمک کنیم.

جنس دستکش ایمنی ضد برش

اولین و مهمترین موردی که در انتخاب و خرید دستکش ایمنی ضد برش باید به آن توجه داشته باشید، جنس دستکش است. جنس این نوع دستکش‌ها باید به گونه‌ای باشد که از بریدن دست توسط اجسام سخت فلزی و نوک‌تیز محافظت کند و یا عمق زخم را در صورت ایجاد برش، کاهش دهد.

همچنین توجه داشته باشید که جنس دستکش ایمنی باید به نوعی باشد که جریان هوا از آن عبور کرده و به پوست دست آسیبی نرسدT البته این مورد به مواد اولیه در ساخت آن بستگی دارد.

دستکش ایمنی ضد برش فلزات

اندازه دستکش ایمنی

یکی از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید دستکش ایمنی ضد برش باید به آن توجه نمود، سایز دستکش است. سایز دستکش باید به گونه‌ای باشد که نه خیلی کوچک بوده و نه خیلی بزرگ. اندازه دستکش اگر کوچک باشد، ممکن است در صورت اشتباه و برش توسط دستگاه یا اجسام مختلف زخم عمیقی به پوست وارد شود و همچنین اگر سایز آن بزرگ باشد، فرد در نگهداری و کار با دستگاه‌ها به مشکل خورده و باعث آسیب دیدگی می‌شود.

امکانات ویژه

امروزه با کمک تکنولوژی برخی از دستکش‌ها قابلیت‌های بسیاری را دارا هستند. همین مورد در دستکش ایمنی ضد برش نیز صدق می‌کند. از این امکانات و قابلت‌های ویژه می‌توان به مواردی مثل: تنظیم درجه حرارت، تنظیم سایز و اندازه دستکش، امکان باز شدن دستکش در مواقع اضطراری، ضد تعریق بودن و بسیاری دیگر اشاره نمود.

قیمت دستکش ایمنی ضد برش

با توجه به مسائل اقتصادی در جامعه، در مورد هزینه دستکش ایمنی ضد برش نمی‌توان بازه قیمتی خاصی را مطرح نمود اما هر یک از مواردی که در بالا به آن اشاره نمودیم در هزینه نهایی دستکش مخصوص ضد برش تاثیر مستقیم دارد. طبیعتا هر چه درجه کیفی مواد اولیه بالاتر و جنس دستکش بهتر باشد، هزینه آن نیز افزایش خواهد داشت.

برای نمونه وجود هر یک از امکانات ویژه‌ای که در بالا به آن اشاره نمودیم در زمان خرید لباس کار و دستکش باعث بیشتر شدن هزینه آن شده و موجب تغییر قیمت اصلی دستکش می‌شود و یا سایز دستکش مورد نظر بسیار در هزینه آن تعیین کننده می‌باشد.

نکته بسیار مهم: باید این مسئله را در نظر داشته باشید که وجود دستکش ایمنی ضد برش، تضمینی برای محافظت از پوست و دست شما نخواهد بود و در بیشتر مواقع می‌تواند از  عمق زخم وارد شده جلوگیری کند. در نتیجه رعایت مسائل ایمنی حتی با وجود دستکش ضد برش نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

ویژگی های دستکش ایمنی ضد برش

کلام پایانی

یکی از مهمترین و حیاتی‌ترین ابزاری که در مشاغل پرخطر مثل برشکاری بسیار کاربرد دارد، دستکش ایمنی ضد برش است. ما در این مقاله به موارد و نکات مهمی که باید هنگام تهیه دستکش به آن توجه داشته باشید اشاره نمودیم تا در صورت اقدام برای تهیه دستکش ضد برش، اطلاعات لازم را دانسته و بتوانید خریدی موثر و نتیجه‌بخش را تجربه کنید.

مجموعه هیوا تجارت امید یکی از برترین با سابقه‌ترین مراکز تولید و عرضه مستقیم انواع لباس کار ایمنی و مخصوصا دستکش ایمنی ضد برش است که با چندین سال سابقه درخشان در این حوزه فعالیت دارد. شما می‌توانید جهت مقایسه، انتخاب و همچنین خرید انواع دستکش ایمنی با مناسب‌ترین قیمت‌ها به قسمت فروشگاه آنلاین هیوا تجارت مراجعه نموده و با اطلاع از آخرین قیمت‌ها در این زمینه خریدی مطمئن و به صرفه را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست